do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Zapraszamy od poniedziałku do piątku 9:00 - 15:30 Tel. 602-780-352, e-mail: sklep@promado.com.pl

PROMADO ul. Przewóz 34/404 Budynek Budostal 8  30-716 Kraków NIP: 677-006-47-14 nr konta mBank 64114020040000310266881470 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Warunki gwarancji

PROMADO

 

Firma  FUH PROMADO z siedzibą w Krakowie przy ul. Przewóz 34, zwana dalej Gwarantem udziela Kupującemu gwarancji na wszystkie sprzedawane przez siebie produkty, zapewnia sprawne działanie oferowanych produktów pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem i warunkami eksploatacji określonymi w dokumentacji.

 

Okres gwarancji na produkty oferowane przez Gwaranta liczony jest od daty dostawy i wynosi 12 miesięcy.

Wady lub uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji powinny zostać zgłoszone Gwarantowi niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od daty ich ujawnienia.

 

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI


Podstawą przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia jest spełnienie łącznie następujących warunków:

1. Pisemnego - za pośrednictwem faxu lub poczty e-mail zgłoszenia reklamacji przez Nabywcę zawierającego: nazwę towaru, numer katalogowy, datę zakupu, nr karty gwarancyjnej, szczegółowy opis uszkodzenia wraz z dodatkowymi informacjami dotyczącymi powstania wad produktu, np. zdjęcia wadliwego produktu.

2. Okazanie oryginału faktury lub paragonu zakupu reklamowanego produktu.

3. Dostarczenia osobistego lub za pośrednictwem przewoźnika (spedytora) reklamowanego produktu do siedziby Gwaranta, po uprzednim uzgodnieniu z Gwarantem.

1. Gwarancja ogranicza się jedynie do bezpłatnej naprawy produktu, dostawy części zamiennych, wymiany na nowy, bądź inny produkt o takich samych parametrach technicznych.

2. Gwarant decyduje o zasadności zgłoszenia gwarancyjnego oraz o wyborze sposobu realizacji uznanych roszczeń gwarancyjnych.

3.  Wymienione wadliwe produkty przechodzą na własność Gwaranta.

4. W przypadku uznania reklamacji, Gwarant zwróci reklamującemu uzasadnione koszty dostarczenia reklamowanych produktów na podstawie zweryfikowanej faktury przewoźnika (spedytora).

 

Gwarant odpowiada przed Nabywcą wyłącznie za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie. Gwarancją nie są objęte wady powstałe z innych przyczyn, a szczególnie w wyniku:

 

-  nieprawidłowego użytkowania lub zastosowania,

- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych lub celowego uszkodzenia produktu i wywołanie nim wady,

- uszkodzeń produktu powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta części

- uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych, czynników noszących znamiona siły wyższej (pożar, powódź, wyładowania atmosferyczne itp.),

- wadliwego działania urządzeń mających wpływ na działanie produktu.

 

Gwarancja nie obejmuje części podlegających normalnemu zużyciu oraz części i materiałów eksploatacyjnych, jak np.: opony, dętki, akumulatory, rzepy, siedziska, poszewki. Gwarancja nie obejmuje produktu, którego na podstawie przedłożonych dokumentów i cech znamionowych produktu nie można zidentyfikować jako produktu zakupionego u Gwaranta.

 

Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji na produkty w przypadku stwierdzenia:

- jakiejkolwiek modyfikacji produktu,

- ingerencji osób nieuprawnionych,

- jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione,

- nieprzestrzegania obowiązków dokonywania okresowych przeglądów jeśli są one wymagane.

 

Stwierdzenie przez Gwaranta zaistnienia przyczyn, określonych w ogólnych warunkach gwarancji jest podstawą do nie uznania reklamacji produktu. W przypadku nie uznania reklamacji reklamowany produkt będzie zwrócony reklamującemu na jego pisemne wezwanie pod warunkiem uprzedniego pokrycia Gwarantowi kosztów przesłania produktu do Nabywcy. Nieodebrany towar po okresie 60 dni będzie utylizowany.

 

Warunki nieokreślone w niniejszej gwarancji, są regulowane przez Kodeks Cywilny.

 

Karta gwarancyjna  Nr

 

NAZWA WYROBU

 

SYMBOL

 

NR FABRYCZNY

 

 

FUH PROMADO udziela niniejszym rocznej gwarancji na zakupiony towar.

  1. Uszkodzony wyrób Kupujący dostarcza na własny koszt do punktu sprzedaży z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.
  2. Przedmiot zwrócony do naprawy powinien spełniać podstawowe wymogi higieniczne.
  3. W okresie gwarancji FUH PROMADO zobowiązuje się bezpłatnie usunąć wady materiałowe,  konstrukcyjne i wykonawcze w drodze naprawy lub jeśli uzna za konieczne wymienić produkt na nowy, w terminie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. Jeżeli wyrób będzie wadliwy z winy producenta – bezpłatnie.
  4. Użytkowanie wyrobu niezgodnie z instrukcją jak również dokonywanie samodzielnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych powoduje utratę gwarancji. Niniejsza gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia tapicerki, opon itp. oraz uszkodzeń mechanicznych, wad spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz innych zdarzeń, na które FUH PROMADO nie ma wpływu.
  5. Karta gwarancyjna ważna jest tylko z pieczątką, podpisem Sprzedawcy i datą sprzedaży oraz dowodem zakupu.

 

 

                     

Pieczęć i podpis Sprzedawcy     ................        data  .....................

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl